maandag 16 november 2009

Nieuwe kaarten gemaakt!


 
 

9 opmerkingen:

  1. Hallo Annelies,

    Je kaarten zijn allemaal mooi, leuk hoor die vintageplaatjes met lintjes, kantjes en bloemetjes... ik zie alleen geen flowersoft!?

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha flowersoft zat in een bakje (niet het oorspronkelijke bakje en dan lijkt het of er niet veel meer in zit dus daar ben ik zuinig op LOL nee ik heb er helemaal niet aan gedacht joh om dat te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Annelies, leuk gedaan met het kant en de bloemen erbij.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOOOO, wat een mooie vintagekaarten Annelies!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. was je wel ingelogd toen je op het knopje klikte zodat je mij kon volgen?

    mijn andere blog volg je ook! dus het zou toch gewoon moeten lukken!
    Ik vind je vintage kaarten toch zekers heel erg mooi hoor!
    leuk zijn die plaatjes..ik kan er geen genoeg van krijgen!!!
    gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annelies,

    Er staat een Award voor je klaar op mijn blog!!

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo je bent lekker bezig geweest!
    Toppie hoor!
    liefs van Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Annelies,

    Wat maak jij prachtige kaarten! Je hebt een hele andere stijl dan ik maar wow!!! (heb geen kaas gegeten van vintage ;)

    Liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai annelies
    wat mooi die kaarten met vintageplaatjes heb je die gekocht of kan je die downloaden??
    Ze zijn echt erg mooi!!!!!!!

    liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen