zondag 11 oktober 2009

Nieuwe kaarten gemaakt

Dit onderstaande kaartje heb ik  gemaakt voor een theezakjesgroep,
de letter W was aan de beurt van daar de White Tea Blossom Beautea.
De schommel is met softflower versierd.


Deze onderstaande kaart vind ik gewoon schattig.
Ik heb veel restjes scrappapier gekregen
 en ben daar ontzettend blij mee.

 
 Dit onderstaande kaartje is een heuse vintage kaart,
Het brengt je een beetje terug in de tijd........


 Mmmmmm mijn creavriendinnetjes zijn er van overtuigd dat ik idd best
eens kleurenblind zou kunnen zijn maar hier geeft de scanner een iets ander
beeld van de kleuren haha ze kloppen echt...
 
 Afgelopen donderdag hebben we een cuttelebug dag gehouden,
dat was erg gezellig en leerzaam.
Er blijkt dus ook designpapier te zijn dat al plakt (lees sticker effect)
Ook heb ik voor het komende jaar genoeg kaarten om mee te knutselen ben
te verwend maar er ergggggg blij mee !
De oudjes zullen er morgen ook blij mee zijn scheelt weer een hoop ik heb
namelijk een boel voor hun voorgevouwen.
Het pyramideknippen vind ik niet saai maar door de eenvoudigheid juist heel
mooi, van de week zal ik mijn kerstkaarten laten zien.


8 opmerkingen:

  1. Hè Annelies, wat goed!! Enne... hele mooie kaarten hoor. Veel plezier morgen met de 'oudjes'!

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaartjes Annelies!!
    Dat scrappapier van 'Once Upon' waar komt dat vandaan?
    En die stempel van dat meisje op de schommel? Geen Magnoliaatje toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdjes Annelies, nou volgens mij ben je niet kleurendoof hoor. Kleurtjes zijn prachtig op elkaar afgestemd.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt leuk Annelies ,heb je al veel kerstkaarten gemaakt? of ben je daar nog niet mee bezig?
    liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi ik hoop dat het nu lukt om een berichtje te plaatsen. Mooie werkjes heb je gemaakt Annelies!
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt! xMarley

    BeantwoordenVerwijderen